مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-11سياسي

تسهیلات ویژه بانک صادرات ایران برای 700 پرستار


حجت اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در آستانه میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار با حضور در بیمارستان شهدای گمنام و درمانگاه تخصصی خیریه آودیسیان از زحمات و خدمات شبانه روزی کادر درمان و پرستاری این دو مرکز درمانی و تلاش های شبانه روزی آن .

- حجت اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در آستانه میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار با حضور در بیمارستان شهدای گمنام و درمانگاه تخصصی خیریه آودیسیان از زحمات و خدمات شبانه روزی کادر درمان و پرستاری این دو مرکز درمانی و تلاش های شبانه روزی آن ها برای ارتقای نظام سلامت کشور و درمان بیماران قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام بانک صادرات، حجت اله صیدی همچنین به صورت چهره به چهره با تعدادی از بیماران و همراهان آن ها و تعدادی از مراجعان این دو مرکز گفت وگو کرد و در جریان مشکلات آن ها قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک صادرات ایران، مدیرعامل بانک صادرات ایران در جریان این دیدارها از اعطای تسهیلات به 700نفر از پرستاران شاغل در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به قید قرعه با نرخ ترجیحی، بازپرداخت بلندمدت و بدون ضامن خبر داد.

حجت اله صیدی در دیدار از بیمارستان شهدای گمنام که با حضور علیرضا زالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همراه بود، با تبریک سالروز ولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات ویژه بانک صادرات ایران برای 700 پرستار

تسهیلات ویژه بانک صادرات ایران برای 700 پرستار