مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 06:452021-12-11اقتصادي

4 درصد از جمعیت شهرستان میامی واکسن نزده اند


فرماندار میامی با بیان اینکه چهار درصد از جمعیت این شهرستان واکسن کرونا دریافت نکرده اند، گفت: تقریباً 96 درصد جمعیت شهرستان حداقل در نوبت اول، - واکسینه شده اند.

احمد ملایری در گفتگو با دریافت نکرده اند، گفت: تقریباً 96 درصد جمعیت شهرستان حداقل در نوبت اول، واکسینه شده اند.

وی با بیان اینکه در میان تعجب، بیشترین افرادی که واکسن نزده اند در شهر میامی حضور دارند، ابراز کرد: بالغ بر 700 نفر از اهالی شهر میامی واکسن نزدند که در تلاش هستیم با آگاهی رسانی درباره واکسیناسیون این افراد را هم ترغیب کنیم.

ترغیب مردم فرماندار میامی با بیان اینکه اقناع سازی و توجیه افرادی که واکسن نزده اند، در دستور کار است، تاکید داشت: جلسات خوبی با حضور امام جمعه، رییس شبکه بهداشت و معاونان، هلال احمر، پایگاه های بسیج، دهیاری ها و شوراها داشته و بازدیدهایی نیز از ادارات داشته ایم تا بتوانیم اقناع سازی مردم را بیشتر و سریع تر صورت دهیم از همه مردم شهرستان تقاضا داریم برای سلامت خود و خانواده و شهروندان واکسن بزنند.

ملایری همچنین افزود: با توجه به شیوع سویه جدید کرونا در برخی کشورهای خارجی، تزریق واکسن، رعایت فاصله اجتماعی و ماسک زدن و دوری از تجمعات را مد نظر داشته و عادی انگاری صورت نگیرد تا با کمک همدیگر بتوانیم در راستای سلامت خود و خانواده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 درصد از جمعیت شهرستان میامی واکسن نزده اند

4 درصد از جمعیت شهرستان میامی واکسن نزده اند