مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 06:052021-12-11اقتصادي

فروش 15 میلیاردی اموال تملیکی کرمانشاه در حراج تهران/ لوازم خانگی به مزایده می رود


رییس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه گفت: 15 میلیارد ریال از اموال تملیکی کرمانشاه در حراج تهران به فروش خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، اردشیر رستمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص جزییات بزرگترین حراج حضوری سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، اظهار داشت: بزرگترین مزایده حضوری یا حراج امروز (شنبه، 20 آذرماه) در تهران (خیابان ولیعصر جنب پارک وی، سالن همایش نیلوفر) به صورت متمرکز برگزار می شود.

شرکت کنند گان از سراسر کشور می توانند در این مزایده شرکت کنند.

وی ادامه داد: در تمام کشور گروه کالاهایی که رأی قطعی از محاکم قضایی و تعزیرات گرفته اند در این مزایده مطرح می شوند، اما خود کالاها به تهران انتقال داده نمی شوند بلکه مشخصات، پارت بندی، نوع، قیمت پایه کارشناسی و ارزش گذاری کالاها در تهران به صورت متمرکز مطرح می شود.

رییس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه گفت: از امروز تا دوشنبه فرصت بازدید در همه استان هایی که کالاها را برای مزایده به فروش گذاشته اند، است و روز دوشنبه، 23 آذر رسما چوب زنی حراج در تهران شروع می شود.

وی ارزش کالاهایی که استان کرمانشاه در این مزادیده حضوری یا حراج گذاشته را 15 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: فرش، کولر گازی و اقلام دیگری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 15 میلیاردی اموال تملیکی کرمانشاه در حراج تهران/ لوازم خانگی به مزایده می رود

فروش 15 میلیاردی اموال تملیکی کرمانشاه در حراج تهران/ لوازم خانگی به مزایده می رود