مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 05:052021-12-11حوادث

کلاهبرداری نوجوان 15 ساله بوشهری با وسوسه به دریافت الماس رایگان


فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری نوجوان 15 ساله بوشهری خبر داد که با  ترغیب گیمرها به الماس رایگان در اکانت بازی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد.

- ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری نوجوان 15 ساله بوشهری خبر داد که با  ترغیب گیمرها به الماس رایگان در اکانت بازی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد.

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان اظهار کرد: شهروندی 46 ساله به پلیس فتا مراجعه و اعلام داشت که فردی ناشناس در فضای مجازی با وعده های دروغین، اقدام به فریب و ترغیب پسر8ساله اش شده و وی جهت دریافت امتیاز بازی(دریافت الماس)، اطلاعات اکانت شامل جیمیل و رمز ورود را با فرد کلاهبردار به اشتراک گذاشته که در ادامه این مجرم سایبری، اکانت بازی را از دسترس فرزندش خارج نموده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: باتوجه به موضوع پرونده، پیگیری آن در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت که با اقدامات فنی صورت گرفته، مشخص شد متهم با توجه به افزایش کاربران بازی موبایلی خاص و ارزش بالای مالی آن، اقدام به فریب کاربران این بازی اینترنتی با موضوعیت دریافت الماس رایگان می نموده است، که با پی جویی سایبری پلیس، هویت متهم شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضایی، دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری نوجوان 15 ساله بوشهری با وسوسه به دریافت الماس رایگان

کلاهبرداری نوجوان 15 ساله بوشهری با وسوسه به دریافت الماس رایگان