مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 21:252021-12-10سياسي

فاتح نبل و الزهرا: استکبار جهانی می گفت اسد باید برود/رهبری گفت اسد باید بماند


فاتح نبل و الزهرا با بیان اینکه 80 درصد سوریه و بخش عظیمی از عراق در دست دشمن بود و آنها برای سقوط دولت سوریه تلاش می کردند، گفت: در حالی که استکبار جهانی می گفت بشار اسد باید برود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار محمدتقی اوصانلو جمعه شب در برنامه کاروان حبیب با اشاره به اینکه استان زنجان شهدای والامقامی دارد که در کنار حاج قاسم جنگیدند و جان خود را فدای نظام و اسلام کردند، اظهار داشت: خداوند عنایت ویژه ای به حاج قاسم سلیمانی داشته و وی از عملیات های بزرگ دفاع مقدس سالم ماند تا در جایی دیگر که نیاز بود حضور یافته و برای اسلام تلاش کرده و مدافع حرم شود.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء شمالغرب با اشاره به اینکه جامعه جهانی به سردار سلیمانی نیاز داشت، عنوان کرد: در حالی که تردد هوایی به جهانی می گفت بشار اسد باید برود، مقام معظم رهبری فرمودند بشار باید بماند و تمامیت سوریه باید حفظ شود.

سردار اوصانلو با اشاره به اینکه حضور حاج قاسم زمینه ایستادگی در بین مردم منطقه را نیز ایجاد کرد، گفت: وجود فرماندهی، چون حاج قاسم زمینه پیروزی در سوریه و عراق بود.

فاتح نبل و الزهرا با بیان اینکه حاج قاسم حتی یک ساعت تلاش برای مردم را از دست نمی داد، بیان کرد: سخت کوشی سردار سلیمانی و خستگی ناپذیر بودن وی مثال زدنی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاتح نبل و الزهرا: استکبار جهانی می گفت اسد باید برود/رهبری گفت اسد باید بماند

فاتح نبل و الزهرا: استکبار جهانی می گفت اسد باید برود/رهبری گفت اسد باید بماند