مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 17:252021-12-10سياسي

ماجرای دلواپسی روحانی در صبح انتخابات 92 چه بود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، برنامه تلویزیونی دستخط این هفته (جمعه 19 آذر) با حضور سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، - معاون اجرایی رییس جمهور، به توضیح درباره جزییات و ساز و کار برنامه ریزی سفر های استانی رییس جمهور پرداخت و تاکید کرد: این سفر ها فکر می کنم یک کلاس تکمیلی برای همه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، برنامه تلویزیونی دستخط این هفته (جمعه 19 آذر) با حضور سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، روی آنتن شبکه پنجم سیما رفت.

متن کامل گفت و گوی این برنامه به این شرح است: مهمان ارجمند این هفته برنامه دستخط از اعضای دولت سیزدهم است، عضو هیئت دولت و یکی از مهمترین مسئولیت های دولت را برعهده دارد؛ با توجه به رویکرد دولت سیزدهم که سفر به استان های مختلف در هر هفته است.

از جمله سوابق ایشان حضور در چند بخشداری، فرمانداری و بعد استانداری خراسان جنوبی، معاون سیاسی وزیر کشور در یک مقطع حساس، شهرداری مشهد، معاون بنیاد مستضعفان و چندین و چند مسئولیت اجرایی دیگر است که به آن اشاره نمی کنم.

از هر مقطعی گفتنی های فراوان برای ما خواهد داشت و از این مقطع حساس دولت سیزدهم هم در این مدتی که گذشته است مطالب قابل بیان و مهمی را عنوان خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای دلواپسی روحانی در صبح انتخابات 92 چه بود؟

ماجرای دلواپسی روحانی در صبح انتخابات 92 چه بود؟