مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 17:202021-12-10سياسي

20 هزار میلیارد تومان صنایع راکد در لرستان وجود دارد


20 هزار میلیارد تومان صنایع راکد در استان وجود دارد - ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: 20 هزار میلیارد تومان صنایع راکد در استان وجود دارد حجت الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی در جلسه شورای اداری لرستان که امروز 19 آذرماه با حضور ریاست جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار کرد: هر کار و فعالیتی با امید به موفقیت شروع و به پایان می رسد چراکه با امید به موفقیت است که می توان به مقصد نهایی رسید.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بدون امید به موفقیت راه به جایی نمی برد، تصریح کرد: امید به موفقیت موتور محرکه ای است که باعث می شود کسانی که دل داده به آرمان های انقلاب هستند، مستحکم بایستند و مردم لرستان در ایستادن پای ارزش های انقلاب اسلامی پیشینه تاریخی دارند.

شاهرخی با تأکید بر اینکه حرکت انبیا، ائمه اطهار تا انقلاب اسلامی با امید به موفقیت و رسیدن به آرمان ها محقق شده است، خاطرنشان کرد: خط رسانه ای دشمن تلاش می کند ناامیدی و عدم توان داخل را به جامعه القا کند اما در اموری که متکی به توان داخل شدیم توانستیم موفق باشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان، اصلاح نظام مالیاتی، مالیات بر خانه های خالی، تسهیل صادرات و واردات، جلوگیری کالاهای خارجی و لوکس می تواند به روند حمایت از تولید ملی کمک کند، اضافه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار میلیارد تومان صنایع راکد در لرستان وجود دارد

20 هزار میلیارد تومان صنایع راکد در لرستان وجود دارد