مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 14:452021-12-10بين الملل

تزریق ژل و بوتاکس ده ها شتر را از رقابت در جشنواره عربستان محروم کرد


در بررسی ها این دوره که چهارشنبه این هفته منتشر شده، کاشف بعمل آمده است که برخی از پرورش دهندگان شتر با تزریق بوتاکس و ژل لب سعی داشتند شترهای خود را جذاب تر جلوه دهند.

- در بررسی ها این دوره که چهارشنبه این هفته منتشر شده، کاشف بعمل آمده است که برخی از پرورش دهندگان شتر با تزریق بوتاکس و ژل لب سعی داشتند شترهای خود را جذاب تر جلوه دهند.

رسانه های عربستان می گویند حدود 40 شتر از راهیابی به جشنواره ملک عبدالعزیز باز مانده اند.

تزریق بوتاکس، ژل لب و جراحی زیبایی در کنار استفاده از هورمون های حجم دهنده های غضلات از دلایل کنار گذاشته شدن این شترها در این رقابت سالیانه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز، هیات داوران بر اساس شکل سر و صورت، گردن و بویژه کوهان و همچنین تزیینات و لباسی که بر تن شتر شده است، برنده را انتخاب می کنند.

استفاده از مواد آرایشی و هر گونه عمل جراحی نظیر کشیدن پوست که می تواند شتر را جذاب تر جلوه دهد، در این رقابت ها ممنوع است.

مسئولان برگزاری این جشنواره از فن آوری های تشخیص پیشرفته نظیر سونوگرافی و اشعه ایکس برای بررسی موارد تخلف احتمالی استفاده می کنند.

در بررسی ها این دوره که چهارشنبه این هفته منتشر شده، کاشف بعمل آمده است که برخی از پرورش دهندگان شتر با تزریق بوتاکس و ژل لب سعی داشتند شترهای خود را جذاب تر جلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق ژل و بوتاکس ده ها شتر را از رقابت در جشنواره عربستان محروم کرد

تزریق ژل و بوتاکس ده ها شتر را از رقابت در جشنواره عربستان محروم کرد