مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 13:202021-12-10سياسي

مردم در رابطه با موضوع آب باید مساوی دیده شوند


نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مردم در رابطه با موضوع آب باید مساوی دیده شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد مبلغی امروز جمعه در دیدار اقشار مختلف مردم لرستان با رییس جمهور، در سخنانی با اشاره به انتخاب استاندار بومی برای استان لرستان گفت: این امر موجب ایجاد امید و شوق در بین مردم استان شده است.

وی با بیان اینکه لرستان به لحاظ مواهب طبیعی یک نوع ایران کوچک است، گفت: اگر به لحاظ عمران و آبادانی به لرستان توجه شود، می تواند به همه کشور مدد برساند و موجب پیشرفت کشور شود.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه لرستان در حوزه های مختلف دارای اشکالاتی است و این در حالیست که دارای مواهب طبیعی و ظرفیت های فراوانی است، عنوان کرد: متأسفانه میزان برداشت آب از منابع زیر زمینی لرستان بالا است و این امر موجب افزایش فرو نشست زمین در استان شده است.

حجت الاسلام مبلغی با اشاره به اینکه بر اساس نگاه اسلام، مردم در رابطه با موضوع آب باید مساوی دیده شوند؛ گفت: بر اساس فقه اسلامی نیز باید موضوع آب در اولویت قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه نباید آب لرستان از جمله آب سیمره بدون استفاده به هدر برود، گفت: اگر این امر مورد توجه قرار بگیرد، دیگر نیازی نیست که از آب های زیرزمینی بیش از اندازه استفاده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در رابطه با موضوع آب باید مساوی دیده شوند

مردم در رابطه با موضوع آب باید مساوی دیده شوند