مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-10سياسي

شهید «علی اکبر رجایی نیا» به همرزمان شهیدش پیوست


شهید سرهنگ «علی اکبر رجایی نیا» جانباز هشت سال دفاع مقدس که با نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس در منطقه دشت عباس جنوب کشور حضور داشته و در بمباران رژیم بعثی شیمیایی شده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، سرهنگ علی اکبر رجایی نیا رییس اسبق شورای اسلامی شهر بومهن که در سال 66 در منطقه عملیاتی دشت عباس و پس و مال حلال سر سفره خانواده میبرد.

همرزم شهید تاکید کرد: شهید در دوران بانشستگی خود عضو شورای شهر بومهن شد و بنده شاهد زحماتش بودم و بلوار امام رضا(ع)، پارک چنار، پارک برکت انقلاب، پل ارتباطی بلوار امام رضا(ع) و شهر امام خمینی(ره) با تلاش ها و در دوره او ساخته و به یادگار مانده است.

سرهنگ قلعه نوعی همرزم شهید در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: از زمان هشت سال دفاع مقدس با این شهید همکار و دوست بودیم و از خصوصیات او مردمی بودنش بود.

وی گفت: سال 66 زمانی که منافقین از دشت عباس عقب نشینی کردند رژیم بعثی اقدام به بمباران شیمیایی این منطقه کرد که او در این منطقه دچار ضایعه شیمیایی شده و سالها و پس از این جراحت شیمیایی در بیمارستان مخبری جنوب بستری شد.

قلعه نوعی بیان کرد: این جراحت شیمیایی بعدها اثر خود را گذاشت و سالها با این بیماری رنج کشید که متاسفانه طی دو تا سه سال اخیر این بیماری شدیداً او را درگیر و دو روز قبل جان خود را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید «علی اکبر رجایی نیا» به همرزمان شهیدش پیوست

شهید «علی اکبر رجایی نیا» به همرزمان شهیدش پیوست