مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-10سياسي

فرهنگ منحط غرب برای زن و مرد کرامت و احترام قائل نیست


تبلیغات غرب با القای افکار نادرست می گوید اسلام نظر درستی به زن ندارد، ما به فرهنگ منحط غرب، اعتراض داریم چرا که برای زن و مرد کرامت و احترام قائل نیست، - ایسنا/قزوین امام جمعه قزوین گفت: تبلیغات غرب با القای افکار نادرست می گوید اسلام نظر درستی به زن ندارد، ما به فرهنگ منحط غرب، اعتراض داریم چرا که برای زن و مرد کرامت و احترام قائل نیست، ما به فرهنگ شرک و الحاد معترض هستیم چرا که جایگاه انسان را نه شناختند و نه حرمت قائل شدند.

  آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که 19 آذر در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، با تبریک ولادت حضرت زینب کبری (س)، تصریح کرد: حضرت زینب (س) کسی بود که با عقل، درایت، بینش و شجاعت، پرچم عاشورایی اباعبدالله الحسین (ع) را به یاری برادر زاده اش امام زین العابدین (ع) در اوج نگه داشت.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: آن کسی که رسالت رساندن پیام عاشورایی امام حسین (ع) را برای جهانیان به خوبی انجام داد، آن کسی که بزرگترین مصیبت عالم را تحمل کرد، اما کوچک ترین کوتاهی در انجام وظیفه الهی در او دیده نشد، حضرت زینب (س) بود.

وی بیان کرد: اگر ما حضرت زینب را نداشتیم و از وجود با برکت حضرت زهرا (س) محروم بودیم، بسیاری از حقایق انسانی را نمی توانستیم توضیح دهیم، مثلا زن در اسلام چه موقعیت و جایگاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ منحط غرب برای زن و مرد کرامت و احترام قائل نیست

فرهنگ منحط غرب برای زن و مرد کرامت و احترام قائل نیست