مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-10فرهنگي

ایوب خان مهمان ویژه جشنواره آیینی سنتی شد


«ایوب خان» به جدول اجراهای بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی افزوده و این رویداد میزبان چهارده نمایش در آخرین روز برگزاری خواهد شد.

  - ایوب خان به جدول اجراهای بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی افزوده و این رویداد میزبان چهارده نمایش در آخرین روز برگزاری خواهد شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 5 نمایش در بخش صحنه ای و 9 اثر در بخش میدانی، شنبه 20 آذر ماه در پنجمین و آخرین روز از برگزاری بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی اجرا خواهد شد.

نمایش تصویر مصور مظفری نوشته اصغر گروسی و کار وحید نفر از تهران ساعت 15، نمایش توراندخت نوشته برتولت برشت و کار مرتضی برزگرزادگان از تهران ساعت 16، کتاب نمایش در ایران نوشته بهرام بیضایی با دراماتورژی و کارگردانی میرعلیرضا دریابیگی از تهران ساعت 17، نمایش خانواده آقای هاشمی به نویسندگی و کارگردانی علی عامل هاشمی از تهران ساعت 18 و نمایش ایوب خان نوشته و کار امیر دژاکام از تهران ساعت 19، از طریق سامانه های تیوال و تلویزیون تئاتر ایران به شکل پخش آنلاین اجرا خواهند شد و به مدت 24 ساعت از زمان اعلام شده، تماشای این نمایش ها برای علاقمندان به صورت رایگان امکان پذیر است.

همچنین در این روز، نمایش آیین ترکه بازی نوشته رضا رفیعی و کار پروانه شیبانی از یاسوج ساعت 15:30 با مدت زمان 20 دقیقه، شبیه خوانی نب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایوب خان مهمان ویژه جشنواره آیینی سنتی شد

ایوب خان مهمان ویژه جشنواره آیینی سنتی شد