مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 14:152021-12-09سياسي

مدافعان سلامت در طول بیماری کرونا حماسه آفریدند


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: مدافعان سلامت با روحیه جهادی و بسیجی در طول بیماری کرونا برگ زرینی از افتخارات و حماسه های ماندگار در تاریخ بهداشت و درمان کشور خلق کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار محسن کریمی در آیین تجلیل از پرستاران اراکی به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار اظهار کرد: فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت زینب(س) پرچم دار فداکاری و بصیرت و الگوی کامل ایثارگری که به عنوان روز پرستار نام گذاری شده فرصتی مناسب برای تجلیل و تکریم از پرستاران زحمتکش است.

وی افزود: حضور چشمگیر پرستاران از دوران دفاع مقدس و نقش مؤثر آنها در طول انقلاب اسلامی و در نهایت حماسه آفرینی آنها در طول بیماری کرونا همچون ستاره ای پرفروغ در عملکرد این عزیزان به ماندگار مانده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: نقش مؤثر و حماسی پرستاران در طول 42 سال گذشته در انقلاب اسلامی نشان از ارتباط عمیق این عزیزان با فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی است و این روحیه برجسته در دوران بیماری کرونا فصل جدیدی از جهاد در راه سلامت مردم و جامعه رقم زد که به حق عنوان مدافعان سلامت شایسته این عزیزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدافعان سلامت در طول بیماری کرونا حماسه آفریدند

مدافعان سلامت در طول بیماری کرونا حماسه آفریدند