مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 14:052021-12-09ورزشي

بانوان صدرنشین ملوان به مصاف سپاهان می روند


ملوان بندرانزلی نماینده گیلان در لیگ برتر فوتبال بانوان در دیداری حساس از مسابقات جام کوثر به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت.

- شد در چهار مسابقه، ضمن ثبت چهار کلین شیت، 10 امتیاز به دست آورد تا شاگردان معصومه جهانچی به صدر جدول لیگ صعود کنند؛ عملکردی درخشان در حضور مدعیانی چون خاتون بم، سپاهان اصفهان و شهرداری سیرجان که بسیار قابل تحسین است.

  آن ها حالا خود را مهیای انجام دیدار هفته پنجم مقابل سپاهان اصفهان می کنند، دیداری که جمعه ساعت 13 در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار خواهد شد.

  پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی در تمرین امروز صبح تیم فوتبال زنان حاضر شد و در اقدامی روحیه بخش پیش از دیدار با سپاهان، ضمن دیدار و گفتگو با بازیکنان تیم، به آن ها به واسطه نمایش درخشان در هفته های آغازین فصل و رسیدن به صدر جدول، اعلام کرد که پاداشی از سوی باشگاه به حساب شان واریز شده است.

  برنامه هفته هشتم و نهم جام کوثر اعلام شد بر اساس برنامه اعلامی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملوان بندرانزلی نماینده گیلان در لیگ برتر بانوان هفته هشتم در نیشابور به مصاف کیان این شهر خواهد رفت و در هقته نهم در استادیوم سردارجنگل رشت از تیم استان البرز پذیرایی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان صدرنشین ملوان به مصاف سپاهان می روند

بانوان صدرنشین ملوان به مصاف سپاهان می روند