مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 13:552021-12-09سياسي

دستور کار کمیسیون های مجلس/ بررسی تحقیق و تفحص از شرکت ملی مس ایران


بررسی تحقیق و تفحص از شرکت ملی مس ایران و گروه صنعتی بارز و انتخاب اعضای هیأت تحقیق و تفحص از بانک های دولتی و بررسی لایحه بودجه 1401 بخشی از دستور کار های کمیسیون های مجلس در هفته آینده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، دستور کار کمیسیون های تخصصی مجلس که از شنبه تا چهارشنبه (20 تا 24 آذر) جلسه دارند، منتشر شد.

حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور در کمیسیون آموزش برای ارائه گزارش در خصوص آب های ژرف و همچنین حضور وزیر نفت در این کمیسیون به منظور پاسخگویی به یک سؤال نمایندگان و ارائه گزارشی در خصوص تهاتر نفت با بدهی پروژه های عمرانی بخشی از دستور کارهای این کمیسیون است آیت الله صدیقی رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر یکشنبه به کمیسیون فرهنگی می رود.

اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی هم در دیوان عدالت اداری حاضر شده و بازدیدی از آن دارند ضمن اینکه نشست مشترکی هم با رییس سازمان پزشکی قانون و رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور خواهند داشت.

سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی هم مهمان کمیسیون کشاورزی است تا به سؤالات 10 نماینده پاسخ دهد ضمن اینکه جلسه مشترکی هم بین اعضای کمیسیون کشاورزی و وزرای نیرو و جهاد در خصوص انتقال آب های بین حوزه ای برگزار می شود که قالیباف هم در آن حضور خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور کار کمیسیون های مجلس/ بررسی تحقیق و تفحص از شرکت ملی مس ایران

دستور کار کمیسیون های مجلس/ بررسی تحقیق و تفحص از شرکت ملی مس ایران