مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 13:102021-12-09سياسي

گروه جهادی فداییان ولایت همچنان در کنار زلزله زدگان سی سختی


مسؤول گروه جهادی فداییان ولایت گفت: گروه جهادی فداییان ولایت از روزهای اول زلزله تا به امروز در حال خدمات رسانی به زلزله زدگان دنا است و جهاد همچنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، سید ذوالفقار مظاهری مسؤول گروه جهادی فداییان ولایت از روزهای اول زلزله تا به امروز در حال خدمات رسانی به زلزله زدگان دنا است.

  سید ذوالفقار مظاهری بیش از 15 سال است که فعالیت فرهنگی و جهادی در مناطق محروم استانهای فارس و کهگیلویه و بویراحمد انجام می دهد.

مظاهری در خصوص زلزله سی سخت گفت: از همان شب اول زلزله بر خود و گروه فداییان ولایت واجب دیدم که به کمک زلزله زدگان شهرستان دنا بشتابیم و به آنها خدمت رسانی کنم و خیلی خوشحالم که توانستم  تا الان در کنار مردم خوب این دیارباشم و گوشه ای از درد و رنج آنها را کم کنیم.

مظاهری اظهار داشت: گروه جهادی فداییان ولایت علاوه بر دیگر کارهای جهادی و خدماتی که در شهر سی سخت و روستاهای اطراف انجام دادند ساخت 10 واحد خانه مسکونی افراد کم برخوردار و ضعیف جامعه را که توان ساختن نداشتند را متقبل شدند و با هزینه ای کمتر از  هزینه هایی که دیگر پیمانکاران در حال ساخت هستند را به اتمام رسانده است.

مسؤول گروه جهادی فداییان ولایت گفت: زمانی که ما ساخت این 10 واحد را شروع کردیم هزینه ها خیلی پایین تر بود ولی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه جهادی فداییان ولایت همچنان در کنار زلزله زدگان سی سختی

گروه جهادی فداییان ولایت همچنان در کنار زلزله زدگان سی سختی