مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-09بين الملل

باقری در جمع خبرنگاران: ایران برای ورود به مذاکرات جدی دارای اراده ای جدی است


ایران در نشست امروز کمیسیون مشترک برجام گفت که برای ورود به مذاکرات جدی دارای اراده ای جدی است و در مورد دستیابی به توافق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رییس هیأت مذاکره کننده ایرانی در مذاکرات با گروه 1+4 (آلمان، فرانسه، روسیه، چین و انگلیس) درباره لغو تحریم ها امروز (پنجشنبه) بعد از نشست کمیسیون مشترک برجام در جمع خبرنگاران عنوان کرد: نشست کمیسیون مشترک برجام برگزار و طرف های مختلف دیدگاه خود را درباره روند آتی گفت وگوها بیان کردند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران هم در این نشست تأکید کرد که مسیر گفت وگوها را بر اساس مواضع و دیدگاه های خودش که قبلا بیان کرده، با جدیت ادامه می دهد و اراده جدی برای ورود در مذاکرات جدی دارد و در مورد دستیابی به توافق؛ اگر زمینه های لازم فراهم شود، قطعا هیچ مانعی نمی بیند.

رییس هیأت مذاکره کننده در پاسخ به این سؤال که آیا پاسخ مستدل و منطقی که ایران انتظار داشت امروز دریافت کرد؟ عنوان کرد: این باید در جلسه کارگروه ها بیان شود.

باقری درباره کاهش شکاف ها نیز اظهار داشت: این که طرفین اراده جدی برای استمرار گفت وگوها دارند نشانگر این است که دو طرف می خواهند مواضع به هم نزدیک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقری در جمع خبرنگاران: ایران برای ورود به مذاکرات جدی دارای اراده ای جدی است

باقری در جمع خبرنگاران: ایران برای ورود به مذاکرات جدی دارای اراده ای جدی است