مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-09سياسي

اجرای طرح کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از سگ گردانی در مازندران


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اعلام اینکه سگ گردانی در مازندران رو به افزایش است، گفت: با مشارکت استانداری و شهرداری ساری طرح ساماندهی و جلوگیری از سگ گردانی در مرکز استان عملیاتی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جلسه بررسی وضعیت در دست اقدام است اما انتظار حمایت از سایر دستگاه های اجرایی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران، خاطرنشان کرد: جلوگیری از سگ گردانی و بی حجابی در استان نیاز به همکاری جدی است.

وی ادامه داد: نظارت بر گیم نت ها نیاز به بازنگری دارد که نظارت بر این امکان و نحوه صدور مجوز باید بررسی شود، انتظار داریم که بازرسان سازمان صمت و اتحادیه ها در نظارت ها جدی تر عمل کنند.

محمدی در ارتباط با وضعیت تکدی گری و مشکلاتی که در استان وجود دارد، افزود: مشکلات عمده در عصرها جدی است، بهزیستی در این زمینه وظیفه دارد و انتظار است که با شهرداری ها در این زمینه رایزنی های لازم انجام شود.

*روند رو به افزایش سگ گردانی در مازندران مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری مازندران، گفت: سگ گردانی در مازندران به ویژه در مرکز استان رو به افزایش است.

رجبی اظهار کرد: بررسی روند عفاف و حجاب دستگاه های اجرایی به صورت هر دوماه یک بار در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از سگ گردانی در مازندران

اجرای طرح کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از سگ گردانی در مازندران