مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-09اقتصادي

کل اعتبارات پژوهشی کرمانشاه به اندازه قیمت یک آپارتمان 50 متری هم نیست


معاون توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه اعتبارات استانی پژوهش را ناچیز برشمرد و گفت: کل این اعتبارات به اندازه قیمت خرید یک آپارتمان 50 متری هم نمی شود.

- ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه اعتبارات استانی پژوهش را ناچیز برشمرد و گفت: کل این اعتبارات به اندازه قیمت خرید یک آپارتمان 50 متری هم نمی شود.

افشین کریمی در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده استان که ظهر امروز( 18 آذر) برگزار شد، با بیان اینکه در شرایط فعلی پژوهش در جایگاه خودش نیست، اظهار کرد: در استانی مانند کرمانشاه کل اعتبارات پژوهشی استان حدود یک میلیارد تومان است که در حد خرید یک آپارتمان 50متری هم نیست.

وی ادامه داد: این میزان کم اعتبارات پژوهشی هیچ شوق و ذوقی را برای پژوهش در استان ایجاد نمی کند و بویژه کار را برای رشته های آزمایشگاهی و تحقیق هایی که میدانی هستند، سخت می کند.

معاون استاندار کرمانشاه تصریح کرد: البته با وجود اینکه اعتبارات دانشگاه ها ملی است، اما در استان می توان در قالب های مختلف کمک هایی را هم برای آن گرفت تا در خدمت پژوهش قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در این راستا، دانشگاه خودش باید به جایی برسد که برنامه ریزان استان را متقاعد کند که برای توسعه استان این هزینه ها در دانشگاه ضرورت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کل اعتبارات پژوهشی کرمانشاه به اندازه قیمت یک آپارتمان 50 متری هم نیست

کل اعتبارات پژوهشی کرمانشاه به اندازه قیمت یک آپارتمان 50 متری هم نیست