مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 12:302021-12-09اقتصادي

2190 واحد صنعتی در کردستان از نعمت گاز بهره مند هستند


مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با بیان اینکه 2 هزار و 190 واحد صنعتی در  19 شهرک صنعتی در کردستان گازدار هستند، گفت: دسترسی اسان به سوخت، کاهش آلودگی هوا، - حفظ محیط زیست و منابع طبیعی و غیره از خروجی های توسعه گازرسانی به استان است.

احمد فعله گری امروز پنجشنبه (18آذرماه)در شورای اداری استان کردستان که در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه طرح انتقال گاز به استان کردستان از سال 71 شروع شده است اظهار کرد: 14 خط انتقال فشار قوی برای توسعه گازرسانی و صنعت در استان با حدود یک هزار و 452 کیلومتر از خطوط 8 تا 56 اینچ در استان وجود دارد.

وی افزود: خط انتقال 6 و نهم سراسری 56 اینچی که با فشار قوی انتقال گاز را از پارس جنوبی به سمت شمال غرب کشور هدایت می کند از استان کردستان عبور کرده و این بستر بسیار مناسب بر ای اجرای صنایع انرژی بر در استان بوده و 240 کیلومتر آن در سطح استان است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گازرسانی استان کردستان با بیان اینکه با وجود همه سختی ها گازرسانی با سرعت خوب جلو می رود عنوان کرد: در بخش شبکه های توزیع گاز طی چند سال اخیر بیش از 12 هزار کیلومتر شبکه در مناطق شهری، روستایی و صنعتی ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2190 واحد صنعتی در کردستان از نعمت گاز بهره مند هستند

2190 واحد صنعتی در کردستان از نعمت گاز بهره مند هستند