مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-09بين الملل

احداث بزرگترین پایگاه اطلاعاتی آمریکا در غرب عراق


یکی از رهبران جنبش عصائب اهل الحق عراق اقدام آمریکا در احداث بزرگترین پایگاه اطلاعاتی در غرب استان الانبار عراق را فاش کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سلام الجزائری از رهبران جنبش عصائب اهل الحق عراق، امروز (پنجشنبه، 9 دسامبر) فاش کرد که ارتش آمریکا بزرگترین پایگاه اطلاعاتی خود را در پایگاه هوایی عین الاسد در غرب الانبار ایجاد کرده است.

  وی طی یک گفت وگوی تلویزیونی تصریح کرد: گروه های مقاومت از درگیری با نیروهای آمریکایی هراسی ندارند، زیرا آن ها را در اوج حضورشان که شمارشان به بیش از 150 هزار سرباز می رسید، هدف قرار دادند .

به نوشته وبگاه المعلومه ، الجزائری افزود: دولت در موضوع اخراج نیروهای آمریکایی تعلل می کند و این طعنه آمیز است که دولت از تعداد این نیروها، نوع سلاح و ماهیت وظایف آن نیروها اطلاعی ندارد .

وی فاش کرد: ارتش آمریکا اخیرا بزرگترین پایگاه اطلاعاتی منطقه را در پایگاه هوایی عین الاسد ایجاد کرده است که نشان دهنده وجود نیات پنهان آن در خصوص ادامه حضور آن در عراق است.

مقاومت برای هرگونه اقدامی علیه حاکمیت ملی آماده است.

صفاء الاعسم مشاور نظامی سابق و تحلیلگر نظامی عراق چند روز پیش از ورود تجهیزات نظامی جدید آمریکا به مناطقی در غرب و شمال عراق خبر داد و گفت که این امر با عقب نشینی که شمارش معکوس آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بزرگترین پایگاه اطلاعاتی آمریکا در غرب عراق

احداث بزرگترین پایگاه اطلاعاتی آمریکا در غرب عراق