مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-09سياسي

باج نیوزها از نگاه مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی


ایمان شمسایی، مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی نسبت به پست اخیر باشگاه روزنامه نگاران، واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایمان شمسایی مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی در واکنش به پست اخیر باشگاه روزنامه نگاران، در صفحه شخصی اش اینگونه نوشت: رسانه ها و خبرنگاران دنبال شفافیت در جامعه اند.

ناظر بر عملکرد مسئولان و به اصطلاح معروف سوت زن و پیگیر دغدغه های مردم، پس حتما چنین افرادی ابتدا اصلاح را از خود شروع می کنند و اگر فساد یا کوتاهی در عملکردشان ببینند آن را فریاد می زنند.

باج نیوزها که به درستی از سوی کانال تلگرامی باشگاه روزنامه نگاران ایران به آن اشاره و مورد توجه قرار گرفته از عیب های صنف ما به سبب سوء عملکرد کسانی است که خود را خبرنگار و رسانه دار جا زده اند.

باج نیوز یعنی نامم رسانه است اما از فلان دستگاه یا فرد طلب پول و امکانات می کنم و اگر در اختیارم قرار نگیرد اصطلاحا افشاگری می کنم با چاشنی دروغ و تهمت! معاونت مطبوعاتی در دوره جدید همچون گذشته این مسأله را پیگیری می کند و آن را یک ضرورت می داند اما در این بین چند ملاحظه وجود دارد: نخست اینکه شیوه نامه و ساز و کار منضبطی برای شناخت باج نیوزها وجود ندارد و همچون طرح دعوی در دادسرا و دادگاه از سوی شاکی، اینجا هم موارد باید در اختیار هیات نظارت بر مطبوعات قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باج نیوزها از نگاه مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی

باج نیوزها از نگاه مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی