مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 12:002021-12-09سياسي

فعالان فضای مجازی خراسان جنوبی 14 هزار محتوای تصویری تولید کردند


مسئول سازمان فضای مجازی سپاه خراسان جنوبی گفت: فعالان فضای مجازی خراسان جنوبی در سال جاری 14 هزار محتوای تصویری تولید کردند.

- ، سجاد رضایی ظهر پنج شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهارکرد: شاید دستگاه دشمن در داخل کشور نیروی مستقری نداشته باشند اما با استفاده از ظرفیت اینترنت و فضای مجازی درصدد آن برآمده است که در بین افکار عمومی نفوذ کند مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن می خواهد با استفاده از فضای مجازی پایه اصیل انقلاب اسلامی را همچون موریانه ای درهم بشکند، افزود: در مقابل ما نیز از سال 97 با استفاده از همین فرمول شگفت انگیز و پربرکت امام یعنی بسیج در صدد برآمدیم تا در فضای مجازی هم کار کنیم.

رضایی افزود: شبکه منسجم فعالان فضای مجازی خراسان جنوبی اکنون در سطح همه حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج، فعالان فضای مجازی در عرصه های تخصصی سازماندهی شده است.

وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی فعالان فضای مجازی با اسلحه شخصی خود که همان گوشی های هوشمند است در مقابل دشمن می ایستند و دفاع می کنند، گفت: با هماهنگی و جبهه سازی این فعالان فضای مجازی به این امید دست پیدا کردیم که به فرمایش رهبر معظم انقلاب جامعه عمل بپوشانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان فضای مجازی خراسان جنوبی 14 هزار محتوای تصویری تولید کردند

فعالان فضای مجازی خراسان جنوبی 14 هزار محتوای تصویری تولید کردند