مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 11:202021-12-09ورزشي

مسابقات ورزش های کارگری کشور در 28 رشته در حالِ برگزاری است


رییس اداره مسابقات و هیئت های ورزشی کارگران کشور گفت: هم اکنون مسابقات ورزش کارگری در 28 رشته در حال برگزاری است.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس اداره مسابقات و هیئت های ورزشی کارگران کشور گفت: هم اکنون مسابقات ورزش کارگری در 28 رشته در حال برگزاری است.

علی ابوالفتحی، در حاشیه مسابقات شنای قهرمانی کارگران کشور که در استخر کارگران بجنورد برگزار شد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ورزش کارگری ورزشکاران در 28 رشته ورزشی مشغول به شرکت در مسابقات هستند.

وی با بیان اینکه در مسابقات شنای قهرمانی کارگران ورزشکاران از 14 استان کشور شرکت کردند، افزود: در این مسابقات 70 ورزشکار از سراسر کشور به رقابت می پردازند.

رییس اداره مسابقات و هیئت های ورزشی کارگران کشور ادامه داد: انجمن شنای کارگران جزو انجمن های پتانسیل دار بوده و سه دوره در مسابقات قهرمانی کشور و برون مرزی حضور داشته است.

ابوالفتحی اضافه کرد: ورزش شنا با توجه به اینکه جزو سلایق کارگران است پتانسیل بالایی دارد و نیاز است که بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

رییس اداره مسابقات و هیئت های ورزشی کارگران کشور تصریح کرد: اگر توجه به این ورزش افزایش پیدا کند به طور قطع از ظرفیت ورزشکاران این رشته ورزشی به بهترین حالت ممکن می توانیم بهره مند شده و مدال های بیشتری کسب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات ورزش های کارگری کشور در 28 رشته در حالِ برگزاری است

مسابقات ورزش های کارگری کشور در 28 رشته در حالِ برگزاری است