مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-09سياسي

احساس کمبود پزشک بویژه پزشک متخصص وجود دارد


نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به متناسب سازی در حلقه های کادر درمانِ کشور نباید مورد غفلت قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدمهدی زاهدی، امروز در دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار گفت: زمانی که به کربلا و اتفاقات آن و همین طور نهضتی که حضرت زینب (س) بعد از قیام عاشورا داشت، فکر می کنیم، افتخار می کنیم که نگاه ما به پرستار یک نگاه ارزشی و معنوی است و پرستار را در توصیف بالایی قرار می دهد.

وی عنوان کرد: تا زمانی که کرونا نبود، نگاه ما کمتر به جهاد کادر درمان و فعالیت های سخت عزیزان بود، اما اکنون به عمق ماجرا پی برده و قدردانی همگان از این قشر زحمتکش چند برابر شده است.

نباید در دوران بعد از کرونا تلاش همه کادر درمان بویژه پرستاران، عزیز را فراموش کنیم و نگاهمان به دوران قبل از کرونا برگردد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، ماندگار کردن تلاش کادر درمان کرمان در قالب ساخت یک فیلم را لازم برشمرد و اضافه کرد: برای ساخت این فیلم همه توان استان بکار گرفته شود تا در شان عزیزان باشد.

وی، افزایش پزشک و موارد مربوط به آن را مهم و ضروری خواند و خاطرنشان کرد: افزایش پزشک مساله جدی کشور است؛ احساس کمبود پزشک بویژه پزشک متخصص وجود دارد و این موضوع در نقاط محروم یک واقعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احساس کمبود پزشک بویژه پزشک متخصص وجود دارد

احساس کمبود پزشک بویژه پزشک متخصص وجود دارد