مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 11:102021-12-09سياسي

کلینیک تخصصی بیمارستان ثامن الائمه(ع) چناران افتتاح شد


در آستانه ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، کلینیک تخصصی بیمارستان ثامن الائمه(ع) شهرستان چناران با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از آستان نیوز، قائم مقام تولیت درمان هستند و ما به عنوان شهروندان، به این قشر جامعه  افتخار کرده و برای همه آنان آرزوی سعادت و پیروزی داریم.

بخشی از چهار وقف نامه حاج حسین آقا ملک به تامین هزینه های مورد نیاز بیمارستان چناران اختصاص دارد مدیرعامل سازمان موقوفات ملک آستان قدس رضوی نیز در این مراسم گفت: مجموعه اقدامات انجام گرفته در قالب این کلینیک حاصل اندیشه متعالی یک بزرگ مرد نیک اندیش به نام حسین آقا ملک است.

سلمان سالاری افزود: مرحوم ملک مردی است که هر چند به ظاهر 50 سال است از دنیا رفته اما آثار تفکر زیبا و متعالی او همچنان از مسیر موقوفاتی که به نفع عموم مردم از خود باقی گذاشته، ساری و جاری است و امروز نمودی از آن در کلینیک تخصصی بیمارستان ثامن الائمه(ع) تجلی پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از چهار وقف نامه حاج حسین آقا ملک به تامین هزینه های مورد نیاز بیمارستان چناران اختصاص دارد و هزینه های ساخت کلینیک تخصصی این بیمارستان نیز از محل عواید این وقف نامه ها تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلینیک تخصصی بیمارستان ثامن الائمه(ع) چناران افتتاح شد

کلینیک تخصصی بیمارستان ثامن الائمه(ع) چناران افتتاح شد