مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-09سياسي

نقد و بررسی سند «2030» در دفتر خبرگزاری فارس در قم


استاد و پژوهشگر حوزه، هدف سند 2030 را همسان سازی و همگن سازی جوامع مختلف در چارچوب ارزش های غربی دانست و گفت: وقتی ما از درون با رقیب خود همگن شدیم دیگر با او رقابتی نداریم و این از اهداف مهم سند 2030 است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نشست تخصصی نقد و بررسی سند 2030 به همت کمیته فرهنگی اجتماعی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی دفتر قم و با همکاری دفتر خبرگزاری فارس در قم عصر چهارشنبه و با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین رمضانی عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در دفتر این خبرگزاری در قم برگزار شد.

*توسعه مورد نظر 2030 با الگوی نظم جهانی سازمان ملل است در این نشست که به دبیری حجت الاسلام و المسلمین میثم بیگدلی، دبیر میز فرهنگ عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی دفتر قم اجرا شد، حجت الاسلام والمسلمین رمضانی با بیان اینکه یکی از توجیهات اجرای سند 2030 رسیدن به توسعه پایدار است، اظهار کرد: در تعریف از توسعه پایدار، توسعه ای مورد نظر است که نیازهای نسل فعلی را برآورده و به نیازها و توان بهره برداری نسل آینده نسبت به محیط زیست هم توجه کند و آن را سالم نگه دارد.

وی با بیان اینکه توسعه مورد نظر 2030 بر مبنای الگوهای نظری خاصی تعریف شده است، افزود: کسانی که با برنامه توسعه آشنا هستند می دانند که این تعریف از توسعه و تلاشی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد و بررسی سند «2030» در دفتر خبرگزاری فارس در قم

نقد و بررسی سند «2030» در دفتر خبرگزاری فارس در قم