مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-09سياسي

سازمان دهی فعالیت های مرتبط با توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهری


معاون عمرانی وزیر کشور عنوان نمود: سازمان دهی فعالیت های مرتبط با توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و مدیریت پسماند در وزارت کشور انجام می شود.

- ، مهدی جمالی نژاد رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: در قرارگاه عملیاتی توسعه و تأمین ناوگان و تجهیزات مدیریت شهری و روستایی کشور امور مرتبط با توسعه ناوگان و تجهیزات حمل و نقل عمومی شهری، توسعه تجهیزات مدیریت شهری و روستایی و تقویت مدیریت پسماند بررسی و ضمن ارزیابی و آسیب شناسی اقدامات صورت گرفته در همکاری با دستگاه های مرتبط، راهکارهای اجرایی جدیدی اتخاذ و اجرایی خواهد شد.

وی افزود: قرارگاه تلاش می کند ضمن شناسایی دقیق مسائل، نیازها و ملزومات مناطق مختلف کشور با استفاده از ظرفیت های پیش بینی شده در ردیف های اعتباری بودجه ای برای تحقق وظایف و مأموریت های محوله بهره گیری نماید.

بنابراین از استانداری ها، شهرداری ها، دهیاریها و شوراها انتظار داریم، خواسته ها، پیشنهادهای اجرایی، ابتکارات و نوآوری های موجود در استان ها و شهرها و روستاها را به قرارگاه منعکس و با تعامل و همکاری مؤثر خود به پویایی و انجام اقدامات فراگیر و مؤثر آن کمک نمایند.

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به اینکه مدیریت بهینه و مطلوب پسماندها بویژه در استان های ساحلی شمالی همواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان دهی فعالیت های مرتبط با توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهری

سازمان دهی فعالیت های مرتبط با توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهری