مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 10:402021-12-09پزشكي

طی 3 ماه در پوشش واکسیناسیون جلوتر از کشورهای اروپایی و آمریکایی قرار گرفتیم


وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: کشورهای اروپایی و آمریکایی حدود 10ماه است که برنامه واکسیناسیون را در حال اجرا دارند و این در حالی است که در ایران در مدت 3ماه توانستیم با مشارکت مردم پوشش واکسیناسیون را سرعت ببخشیم و جلوتر از کشورهای اروپایی و آمریکایی قرار گیریم.

- ایسنا/خراسان رضوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: کشورهای اروپایی و آمریکایی حدود 10ماه است که برنامه واکسیناسیون را در حال اجرا دارند و این در حالی است که در ایران در مدت 3ماه توانستیم با مشارکت مردم پوشش واکسیناسیون را سرعت ببخشیم و جلوتر از کشورهای اروپایی و آمریکایی قرار گیریم.

دکتر بهرام عین اللهی در مراسم کلنگ زنی پروژه توسعه و تکمیل درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان خاتم الانبیاء( ص) ضمن قدردانی از مشارکت خیران سلامت در توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی در سطح کشور اظهار کرد: در حال حاضر زمینه برای فعالیت خیران و بخش خصوصی در حوزه سلامت فراهم است و در این راستا شاخص ها و استانداردهای لازم نیز تعریف شده است.

وی خاطر نشان کرد: مشارکت خیر سلامت (حاج آقای هاتفی) در ساخت بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) و ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی در حوزه چشم پزشکی به مجاوران و زائران بارگاه منور رضوی نمونه بارز از مشارکت و همراهی در حوزه سلامت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی 3 ماه در پوشش واکسیناسیون جلوتر از کشورهای اروپایی و آمریکایی قرار گرفتیم

طی 3 ماه در پوشش واکسیناسیون جلوتر از کشورهای اروپایی و آمریکایی قرار گرفتیم