مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 10:202021-12-09سياسي

اروپا و آمریکا از خواسته های غیر مشروع خود دست بردارند


نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی گفت: طرف های غربی از مداخله در امور داخلی ایران پرهیز کنند و در روند مذاکرات با مطرح کردن مواردی خارج از برنامه هسته ای ایران در روند مذاکرات اختلال ایجاد نکنند.

- رحمت الله فیروزی در گفت وگو با ایسنا درباره آینده مذاکرات هسته ای ایران با گروه 1+4، اظهار کرد: تیم دیپلماسی ایران شروع خوبی برای مذاکرات داشت و نشان داد که جمهوری اسلامی ایران دارای حسن نیت و همیشه برای مذاکراتی اصولی و منطقی آمادگی دارد، اما سیر مذاکرات نشان داده است که اروپایی ها و آمریکایی ها خواسته های غیر مشروع و غیرمنطقی داشته اند.

وی افزود: اروپا و آمریکا باید به حقوق و منافع ملت ایران احترام بگذارند و از زیاده خواهی پرهیز کنند، چراکه این زیاده خواهی ها باعث می شود مذاکرات به خوبی پیش نرود.

ایران اسلامی حقوق قانونی خود را در مذاکرات هسته ای طلب کرده و از منافع ملی به خوبی دفاع می کند.

نماینده مردم نطنز در مجلس، گفت: امیدواریم طرف های غربی از مداخله در امور داخلی ایران پرهیز کنند و در روند مذاکرات با مطرح کردن مواردی خارج از برنامه هسته ای ایران در روند مذاکرات اختلال ایجاد نکنند.

فیروزی خاطرنشان کرد: خواسته اصلی ملت ایران رفع تحریم های ظالمانه است و تیم دیپلماسی ایران با آغاز دور جدید مذاکرات این خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپا و آمریکا از خواسته های غیر مشروع خود دست بردارند

اروپا و آمریکا از خواسته های غیر مشروع خود دست بردارند