مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 10:102021-12-09سياسي

شکایت میراث فرهنگی قزوین از هنجارشکنان در مجموعه گراند هتل


اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین در بیانیه ای از شکایت این اداره کل از عوامل هنجار شکن در مجموعه گراند هتل خبر داد.

- در پی انتشار برخی تصاویر در فضای مجازی از هنجارشکنی برخی افراد در مجموعه تاریخی گراند هتل قزوین، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین در بیانیه ای از شکایت خود از عوامل این هنجار شکنی خبر داد.

در این بیانیه آمده است: کهن شهر قزوین از دیرباز شهری فرهنگی و مذهبی با سرمایه معنوی هزاران شهید و جانباز و وجود علما و فرهیختگان شاخص، دارای شأن و منزلتی ارزنده ای بوده و اقدام غیراخلاقی و خارج از عرف یک صفحه اینستاگرامی که باعث جریحه دار شدن افکار عمومی، مردم متدین و خانواده معزز شهدا شده، از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین مورد مذمت و نکوهش است.

لازم به ذکر است علیرغم اینکه مجموعه گراند هتل به طور کامل جهت مرمت و بازسازی در اختیار سرمایه گذار بوده، با توجه به ضرورت رعایت شئونات اسلامی و شأن فرهنگی آثار ارزشمند تاریخی و نیز حسب گزارشات مردم متدین و میراث دوست قزوین در تاریخ 11 آذرماه با برگزاری جلسه ای در اداره کل، اقدام لازم از طریق ارائه شکایت به دادستان محترم عمومی و انقلاب استان و انعکاس آن به حوزه های نظارتی وزارتخانه در تاریخ مذکور صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت میراث فرهنگی قزوین از هنجارشکنان در مجموعه گراند هتل

شکایت میراث فرهنگی قزوین از هنجارشکنان در مجموعه گراند هتل