مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 10:102021-12-09سياسي

مشکل زنان کار در دلفان تاسف بار است/ توانمندسازی و آسیب زدایی در دستور کار است


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: اینکه زنان به شکلی که صحیح نیست و در سنین نامناسب مجبور به انجام کارهایی شوند که با شرایط جسمی آنان هماهنگ نیست، - پذیرفته شده نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انسیه خزعلی امروز پنجشنبه در نشست شورای اداری و بررسی مشکلات زنان شهرستان دلفان با اشاره به اینکه حرکت هایی که ایستادن روی پای خود و خودکفایی خانوادگی و دست به سوی کسی دراز نکردن است را باید در جامعه نهادینه کرد، گفت: از بزرگترین سرمایه های ماست که فرهنگ کار و بزرگ منشی و دست جلوی کسی دراز نکردن را در جامعه نهادینه کنیم.

وی با بیان اینکه فرهنگی که امام راحل برای ما به ارمغان آورد و رهبر معظم تاکید بر آن دارند، فرهنگ خودکفایی، خودباوری، رسیدن به عزت نفس و ما می توانیم است؛ تصریح کرد: باید داشته های خود را استفاده کنیم و نگاهمان به بیرون نباشد و از آنچه که خداوند متعال از نعمت های فراوان در اختیار ما قرار داده بهره ببریم.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه باید نعمت سرمایه های انسانی خود را پاس بداریم، تقویت کنیم و رشد بدهیم؛ افزود: باید برای خانم ها برنامه مهارت آموزی داشته باشیم و دوره هایی بگذاریم که روی پای خود کار کنند و کار آفرین باشند و صنایع بزرگ و کوچک را هدایت و مدیریت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل زنان کار در دلفان تاسف بار است/ توانمندسازی و آسیب زدایی در دستور کار است

مشکل زنان کار در دلفان تاسف بار است/ توانمندسازی و آسیب زدایی در دستور کار است