مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 09:202021-12-09پزشكي

797 مبتلا به کرونا در استان فارس بستری هستند


مدیر روابط عمومی علوم پزشکی شیراز گفت: در حال حاضر 797 بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس بستری هستند که از این تعداد 117 نفر در «آی سی یو» خدمات دریافت می کنند.

- شیراز - مدیر روابط عمومی علوم پزشکی شیراز گفت: در حال حاضر 797 بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس بستری هستند که از این تعداد 117 نفر در آی سی یو خدمات دریافت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازویروس در شبانه روز گذشته در سطح بیمارستان های استان، افزود: با بستری موارد جدید در 24 ساعت گذشته، مجموع بیماران مثبت و مشکوک دارای علائم که هم اکنون در بیمارستان های استان بستری هستند، به 797 نفر رسیده که از این تعداد، 117 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

دکتر حسینی در ادامه با اعلام جان باختن یک هم استانی دیگر در اثر این بیماری طی روز گذشته تاکنون، مجموع جان باختگان ناشی از کووید 19 از ابتدای شیوع بیماری تا کنون را هفت هزار و 300 نفر اعلام کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز یادآور شد: افراد بالای 40 سالی که واکسن های سینوفارم، بهارات و کووایران برکت دریافت کرده اند، سه ماه پس از تزریق دوز دوم خود، برای دریافت دوز سوم، به مراکز تجمیعی واکسیناسیون سطح استان مراجعه کنند و افراد بالای 60 سال نیز که واکسن آسترا زنکا یا اسپوتنیک استفاده کردند، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

797 مبتلا به کرونا در استان فارس بستری هستند

797 مبتلا به کرونا در استان فارس بستری هستند