مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-09سياسي

دروازه ورودی خراسان آماده میزبانی از زائران نوروزی می شود


مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داورزن از آماده شدن این شهرستان به عنوان دروازه ورودی خراسان برای میزبانی از زائران نوروزی خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داورزن از آماده شدن این شهرستان به عنوان دروازه ورودی خراسان برای میزبانی از زائران نوروزی خبر داد.

محمد عبدالله زاده ثانی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای آمادگی برای استقبال از مسافران نوروز 1401 نخستین جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان داورزن برگزار شد.

شهرستان داورزن همواره در طول تاریخ به عنوان دروازه استان خراسان نقش خدمات دهی به زائران و مسافران را عهده داشته و زائرانی که وارد خراسان می شوند، رنگ و بوی سرزمین خورشید را در داورزن احساس کنند.

دبیر ستاد خدمات سفر داورزن با اشاره به نقش اعضای این ستاد در خدمات دهی به زائران و مسافران بیان کرد: به منظور هم افزایی توان خدمات دهی به زائران و گردشگران امام هشتم(ع) جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان داورزن با 9 کمیته در 16 آذر ماه با حضور فرماندار و مسئولان کمیته ها در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.

عبدالله زاده ثانی با اشاره به ظرفیت های گردشگری این شهرستان گفت: آسیاب های آبی، کاروانسراهای تاریخی بین راهی، مساجد قدیمی، یخدان ها، آتشکده آذر برزین مهر، روستاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه ورودی خراسان آماده میزبانی از زائران نوروزی می شود

دروازه ورودی خراسان آماده میزبانی از زائران نوروزی می شود