مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-09اقتصادي

افزایش نظارت ها بر فعالیت میادین تره بار در آستانه شب یلدا


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در آستانه فرا رسیدن «شب یلدا»، از افزایش نظارت ها بر فعالیت این مراکز خبر داد.

- مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در آستانه فرا رسیدن شب یلدا ، از افزایش نظارت ها بر فعالیت این مراکز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید سعید راد با اشاره به اینکه در روزهای پایانی فصل پاییز و به مناسبت شب یلدا ، مراجعات شهروندان به میادین میوه و تره بار به میزان قابل توجهی افزایش می یابد، افزود: با وجود اِعمال تحریم های ظالمانه علیه ملت بزرگ ایران، تلاش حداکثری ما این است که از کوچک تر شدن سفره خانواده ها جلوگیری کنیم و شهروندان بتوانند با آرامش خاطر، ارزاق و مایحتاج مورد نیاز خود را از میادین میوه و تره بار تهیه کنند.

او از دستور اکید خود به سیستم نظارتی و حوزه بهره برداری سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران برای تشدید نظارت ها بر فعالیت میادین و بازارهای میوه و تره بار خبر داد و گفت: شهروندان تهرانی همواره بهترین ناظران بر عملکرد این سازمان و فعالیت میادین و بازارهای تحت پوشش آن بوده اند و انتظار داریم همچنان این سازمان را در کنترل هر چه بیشتر این مراکز یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نظارت ها بر فعالیت میادین تره بار در آستانه شب یلدا

افزایش نظارت ها بر فعالیت میادین تره بار در آستانه شب یلدا