مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-09سياسي

اعزام دانشجویان مالی به ایران بویژه در رشته های فنی و بیوتکنولوژی


مدیرکل آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه کشور مالی با رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم ایران بر اعزام دانشجویان مالی به ایران به ویژه در رشته های فنی و بیوتکنولوژی تأکید کرد.

- مدیرکل آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه مالی در دیدار با سالارآملی تاکید کرد اعزام دانشجویان مالی به ایران بویژه در رشته های فنی و بیوتکنولوژی مدیرکل آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه کشور مالی با رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم ایران بر اعزام دانشجویان مالی به ایران به ویژه در رشته های فنی و بیوتکنولوژی تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دیدار محمود محمد اربی مدیرکل آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه کشور مالی و دکتر حسین سالارآملی قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم که در محل ستاد وزارت علوم صورت گرفت، راهکارهای توسعه روابط علمی ایران و مالی بررسی شد.

دکتر حسین سالارآملی در این دیدار با تاکید بر ضرورت توسعه همکاری های علمی دو کشور، آمادگی کشورمان را به منظور اعطای 10 بورس به اتباع مالی (پنج بورس در مقطع کارشناسی و پنج بورس ویژه اعضای هیأت علمی آن کشور برای ارتقاء مرتبه) اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام دانشجویان مالی به ایران بویژه در رشته های فنی و بیوتکنولوژی

اعزام دانشجویان مالی به ایران بویژه در رشته های فنی و بیوتکنولوژی