مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 06:502021-12-09سياسي

دیدار چهره به چهره قاضی القضات با پرستاران/ مطلع شدن از مشکلات کادر درمان


رییس دستگاه قضا در آستانه میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور در بیمارستان های دادگستری و عدل در تهران از زحمات پرستاران و کادر درمان قدردانی کرد و مشکلات آنها مطلع شد.

- به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در آستانه میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور در بیمارستان های دادگستری و عدل در تهران، از زحمات و خدمات شبانه روزی کادر درمان و پرستاری این دو بیمارستان و تلاش های مجاهدانه آن ها برای ارتقا نظام سلامت کشور و درمان بیماران قدردانی کرد.

رییس دستگاه قضا در جریان این بازدیدها ضمن استماع مسائل و مشکلات مطرح شده از جانب کادر درمان این دو بیمارستان قوه قضاییه، بر ضرورت رفع این مسائل در سریع ترین زمان ممکن جهت بهبود خدمت رسانی درمانی به بیماران تاکید کرد.

رییس عدلیه همچنین به صورت چهره به چهره با تعدادی از بیماران و همراهان آن ها و تعدادی از مراجعین به بیمارستان های دادگستری و عدل گفتگو کرد و در جریان مشکلات آن ها قرار گرفت.

محسنی اژه ای در جریان بازدید از این دو بیمارستان، ضمن تجلیل از اقدامات جهادی کادر درمان که بی ادعا، خالصانه و بی وقفه در ادوار مختلف به ویژه در مقطع حساس شیوع را مجاهدت برای دفاع از سلامت مردم خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار چهره به چهره قاضی القضات با پرستاران/ مطلع شدن از مشکلات کادر درمان

دیدار چهره به چهره قاضی القضات با پرستاران/ مطلع شدن از مشکلات کادر درمان