مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 06:402021-12-09اقتصادي

ثبت نام بیش از 11 هزار خانوار در طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان غربی


مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از ثبت نام 11 هزار و 530 خانوار در طرح اقدام ملی مسکن در دفاتر پیشخوان دولت شهری و روستایی آذربایجان غربی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از ثبت نام 11 هزار و 530 خانوار در طرح اقدام ملی مسکن در دفاتر پیشخوان دولت شهری و روستایی آذربایجان غربی خبر داد.

قاسم جلیلی نژاد، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد:دفاتر فناوری اطلاعات روستایی دستاوردی برای توسعه دولت الکترونیک و کاهش مراجعه مردم به ادارات دولتی و گرفتن خدمات در چهار حوزه خدمات بانکی ،کشاورزی ،آموزش و بهداشتی است که تا کنون 77دفتر ICT روستایی در آذربایجان غربی پروانه فعالیت دریافت کردند.

جلیلی نژاد گفت:در کنار راه اندازی دفاتر پیشخوان دولت در شهرها، این مراکز با نام دیگری که دفاتر ارتباطات روستایی است،در مناطق روستایی راه اندازی شده تا دسترسی مردم به خصوص روستانشینان به خدمات الکترونیک به راحتی صورت گیرد و مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

وی بیان کرد:ایجاد فرصت برابر، برای هر ایرانی به منظور مراجعه به دستگاه دولتی، از مزایای دفاتر فناوری اطلاعات روستایی و دفاترپیشخوان شهری است زیرا باید شخصی که در روستا است با فردی که در پایتخت زندگی می کند، برای مراجعه به وزارتخانه ای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 11 هزار خانوار در طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان غربی

ثبت نام بیش از 11 هزار خانوار در طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان غربی