مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 06:302021-12-09اقتصادي

برای سرمایه گذاری در شیراز فراخوان بین المللی خواهیم داد


شهردار شیراز با بیان اینکه استفاده از سرمایه گذاری بین المللی در زمینه گردشگری و تفریحی مدنظر این مجموعه است، اعلام کرد که برای سرمایه گذاری در طرح های بزرگ نظیر احداث شهربازی بزرگ شیراز فراخوان بین المللی منتشر خواهد شد.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز با بیان اینکه استفاده از سرمایه گذاری بین المللی در زمینه گردشگری و تفریحی مدنظر این مجموعه است، اعلام کرد که برای سرمایه گذاری در طرح های بزرگ نظیر احداث شهربازی بزرگ شیراز فراخوان بین المللی منتشر خواهد شد.

سید احسان اصنافی شامگاه چهارشنبه 17 آذر در دیدار با جوزپه پررونه؛ سفیر ایتالیا در ایران بر توسعه همکاری های بین المللی و افزایش مناسبت گردشگری، سرمایه گذاری، فرهنگی و اقتصادی تاکید کرد.

او خاطرنشان کرد: فرصت های سرمایه گذاری در حوزه های گردشگری و تفریحی در شیراز به علت آب و هوای مناسب بازده و ظرفیت بالایی دارد.

شهردار شیراز با بیان اینکه زمینه های سرمایه گذاری در حوزه های باستان شناسی، گردشگری، صنایع نفتی، صنایع پزشکی و دارویی و حوزه تفریحی و گردشگری بین شیراز و ایتالیا وجود دارد، عنوان کرد: وجود معادن و ذخایر نفتی، دسترسی مناسب به دریا نیز از ظرفیت هایی است که می تواند برای بخش اقتصاد خصوصی ایتالیا جاذبه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای سرمایه گذاری در شیراز فراخوان بین المللی خواهیم داد

برای سرمایه گذاری در شیراز فراخوان بین المللی خواهیم داد