مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-09بين الملل

وکلای آمریکا در ایران، خیال غرب را راحت کنید که از ما نترسد!


فریدون مجلسی دیپلمات سابق در گفت وگویی با روزنامه اصلاح طلب آرمان ملی از ایران خواسته که در مذاکرات «انعطاف» به خرج دهد تا حدی که دیگر «کشور های غربی احساس خطر نکنند».

- فریدون مجلسی، دیپلمات سابق و از تحلیلگرانی که از میزان حضورش در رسانه می توان دریافت به حضور در رسانه علاقه مند است، در گفت وگویی با روزنامه اصلاح طلب آرمان ملی از ایران خواسته که در مذاکرات انعطاف به خرج دهد تا حدی که دیگر کشور های غربی احساس خطر نکنند .

او همچنین تلویحاً خواستار عدم حمایت ایران از فلسطین، سوریه، نیز به صورت تلویحی به آن ها اشاره شده رعایت صلح و امنیت در منطقه است.

سخنان مجلسی عجیب است؛ یعنی ایران باعث برهم خوردن صلح و امنیت در منطقه شده و اکنون غربی ها خواستار رفع این تهدید هستند؟! او می گوید که غربی ها به پرونده هسته ای ایران از آغاز نگاه می کنند و برای امریکایی ها، آغاز ماجرا خصومت ناشی از گروگان گیری ابتدای انقلاب و دشمنی پایداری است که در طول این 40 سال برای آن ها وجود داشته است.

چرا فریدون مجلسی این آغاز را 28 خرداد 32 نمی داند که دولت قانونی ایران به دست امریکایی ها و در کودتا سرنگون شد؟ چرا فقط 40 سال خصومت؟ حتی اگر آغاز خصومت را گروگان گیری بدانیم، خود ماجرای حمله به سفارت امریکا در تهران یک واکنش بوده است و نه آغاز ماجرا؛ واکنشی به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکلای آمریکا در ایران، خیال غرب را راحت کنید که از ما نترسد!

وکلای آمریکا در ایران، خیال غرب را راحت کنید که از ما نترسد!