مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 05:152021-12-09سياسي

30 محله خراسان شمالی هدف طرح محرومیت زدایی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اجرای طرح توسعه اجتماع محورمحلات کم برخوردار در استان با هدف احیاء، پایداری و توانمندسازی محلات محروم استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد،  صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با اعلام 30 محله  خراسان شمالی هدف طرح محرومیت زدایی قرار گرفت، اظهارکرد: این طرح با همکاری دستگاه های خدمات رسان از جمله کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمرو ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه این طرح به منظور بهره گیری، حداکثرسازی وهم افزایی ظرفیت دستگاه­های اجرایی، سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردمی  و با محوریت ساکنین محله در دستورکار قرار گرفته است خاطرنشان کرد: در این طرح 2 هزار و 20 محله در کشور بر اساس شرایط کالبدی­، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی هرمحله و در 5 سطح و بر اساس اولویت های تعیین شده از سوی دستگاه های اجرایی شناسایی شده است.

  مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در این طرح ساماندهی 30 محله با هماهنگی دفتر مقام معظم رهبری      (مدظله العالی)  به خراسان شمالی واگذار شده است که با تعامل دستگاهای اجرایی پشتیبان و متولی طرح، در سطح محلات هدف اجراء می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 محله خراسان شمالی هدف طرح محرومیت زدایی

30 محله خراسان شمالی هدف طرح محرومیت زدایی