مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-09اجتماعي

پیش بینی رگبار برف و باران برای نواحی شمال غربی کرمانشاه


مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از پیش بینی رگبار برف و باران برای نواحی شمال غربی استان کرمانشاه خبر داد.

- فیروز دولتشاهی در گفتگو با اظهار کرد: با بررسی آخرین داده های هواشناسی هوای استان کرمانشاه متأثر از موج ناپایدار حاکم در منطقه نیمه ابری در برخی نقاط با مه صبحگاهی، افزایش ابر و بارندگی همراه است.

وی افزود: بارش ها غالباً به شکل رگبار پراکنده باران و برف در استان کرمانشاه بخصوص عمدتاً در نواحی شمال غرب استان متمرکز خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: طی امروز پنجشنبه وزش باد ممکن است سبب نفوذ غبار به نواحی مرزی استان کرمانشاه شود.

دولتشاهی با اشاره به کاهش دمای شبانه طی روزهای آینده، بیان کرد: با خروج سامانه ناپایدار در روزهای جمعه و شنبه کاهش دمای شبانه و مه صبحگاهی مهمترین پدیده های جوی در استان کرمانشاه خواهند بود.

وی خاطر نشان کرد: دما هوای استان کرمانشاه طی امروز در گرم ترین ساعت به 12 درجه سانتی گراد بالای صفر و در سردترین ساعت شبانه روز به چهار درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه اضافه کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در استان کرمانشاه جمع آوری و کیسه گیری محصولات برداشت شده نظیر پیاز و سیب زمینی و انتقال به انبارهای در نظر گرفته شده، توصیه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی رگبار برف و باران برای نواحی شمال غربی کرمانشاه

پیش بینی رگبار برف و باران برای نواحی شمال غربی کرمانشاه