مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 03:452021-12-09سياسي

حفظ تلفنی قرآن کریم در مرکز قرآن و حدیث قم


مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه(س) دوره های حفظ قرآن و نهج البلاغه را به صورت تلفنی برای عموم فراگیران خواهر و برادر از سراسر کشور برگزار می کند و تا به امروز 450 نفر در این دوره ها ثبت نام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس بانوی کرامت با هدف ترویج معارف قرآنی و نهج البلاغه دوره های حفظ تلفنی قرآن و نهج البلاغه را برای علاقه مندان خواهر و برادر برگزار می کند.

دوره های حفظ تلفنی قرآن و نهج البلاغه از اواسط سال 99 برای کسانی که امکان حفظ آنلاین و حضوری ندارند، براساس نیاز فراگیران خواهر و برادر از سراسر کشور آغاز شده و خواهران و برادرانی که امکان حضور در دوره های قرآنی مرکز قرآن و حدیث را به صورت حضوری و آنلاین ندارند می توانند در این دوره ها شرکت کنند.

برای ثبت نام در دوره های تلفنی مرکز قرآن و حدیث فراگیران از گروه سنی 8 سال به بالا بدون محدودیت سنی در دوره ها پذیرفته می شوند.

دوره های حفظ تلفنی در دو مقطع حفظ آزاد و دوره تثبیت تلفنی برگزار می شود و در دوره حفظ آزاد فراگیرانی که مایل به حفظ قرآن هستند و در گذشته هیچ گونه سابقه شرکت در دوره های حفظ را ندارند با شرکت در آزمون روخوانی برای ورود به دوره حفظ قرآن پذیرفته می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ تلفنی قرآن کریم در مرکز قرآن و حدیث قم

حفظ تلفنی قرآن کریم در مرکز قرآن و حدیث قم