مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 03:452021-12-09اقتصادي

درآمدهای حذف پارکینگ صرف احداث پارکینگ های جدید در قم می شود


سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قم با بیان اینکه اگر پارکینگی حذف شود درآمد آن صرف احداث پارکینگ های جدید می شود، گفت: وجوه مربوط به جریمه کسری پارکینگ در تخلفات ساختمانی در راستای احداث پارکینگ های عمومی هزینه خواهد شد.

- مسعود میلانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، در مورد موضوع پارکینگ های شهری اظهار کرد: برابر ضوابط و مصوبات شورای اسلامی شهر قم، وجوه حاصل از حذف پارکینگ در حساب جداگانه ای که به منظور احداث پارکینگ های عمومی افتتاح شده واریز می شود.

  وی تصریح کرد: موضوع احداث پارکینگ های عمومی نیز توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک و طی جلسات متعدد با مناطق و معاونت های مرتبط جهت تملک و طراحی، پیگیری می شود که پس از تهیه و تصویب طرح و تأمین اعتبار لازم و طی مراحل و تشریفات قانونی به مرحله اجرا درخواهد آمد.

  سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قم تخلفات ساختمانی که منجر به کسری پارکینگ شده را مورد توجه قرار داد و افزود: با توجه به قوانین، پرونده تخلفات به کمیسیون ماده 100 ارسال و وجوه مربوط به جریمه کسری پارکینگ نیز به حساب مذکور واریز و در راستای احداث پارکینگ های عمومی هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/78023


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمدهای حذف پارکینگ صرف احداث پارکینگ های جدید در قم می شود

درآمدهای حذف پارکینگ صرف احداث پارکینگ های جدید در قم می شود