مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 02:552021-12-08سياسي

تأخیر شهرداری در ارائه سند تحویل و تحول


عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از تاخیر شهرداری تهران در ارائه سند تحویل و تحول گلایه کرد.

- ناصر امانی در گفت وگو با ایسنا، در مورد رقم دقیق بدهی و طلب های شهرداری تهران گفت: در مورد میزان بدهی و طلب های شهرداری تهران اعداد مختلفی مطرح می شود و دقیقا مشخص نیست که شهرداری چقدر بدهی و به چه میزان طلب دارد.

وی افزود: برهمین اساس پیش از آغاز به کار شورای شهر ششم در جلسات هم اندیشی تصمیم گرفتیم که یک گزارش کامل از وضعیت شهرداری تهران در همه حوزه ها تهیه شود تا ببینیم چه شهری با چه شرایطی را تحویل می گیریم.

امانی با بیان اینکه در همان روزهای ابتدایی آغاز به کار شورای ششم مصوبه ای مبنی بر ارائه سند تحویل و تحول از سوی شهرداری تهران داشتیم، افزود: قرار شد که شهرداری تهران در این گزارش خود که یک سند جامع خواهد بود، وضعیت شهرداری و شهر تهران را بررسی کند و یکی از شاخص ها هم تعیین دقیق میزان بدهی شهرداری به همه بخش ها از جمله بانک، پیمانکاران، بیمه و.

و تعیین طلب های شهرداری بود.

وی با بیان اینکه براساس مصوبه شورای شهر، شهرداری تهران دوماه فرصت داشت تا این گزارش را به صحن علنی بیاورد افزود: متاسفانه سه ماه از زمان ابلاغ این مصوبه به شهرداری گذشته و هنوز این سند، تحویل شورای شهر نشده است و امیدواریم هر چه زودتر این گزارش به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأخیر شهرداری در ارائه سند تحویل و تحول

تأخیر شهرداری در ارائه سند تحویل و تحول