مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 01:052021-12-08بين الملل

تایوان برای بازدارندگی در مقابل چین به توسعه دفاعی نیاز دارد


پنتاگون می گوید تایوان برای بازدارندگی در مقابل چین به توسعه قابلیت های دفاعی نامتقارن نیاز فوری و ضروری دارد.

- به نقل از اسپوتنیک، الی راتنر ، دستیار وزیر دفاع آمریکا در امور هند و اقیانوس آرام در کنگره این کشور گفت: (افزایش) توانایی تایوان برای محافظت از خود در برابر تهدیدات نظامی چین مستلزم این است که این جزیره به سرعت اقدام به ایجاد سیستم دفاع نامتقارن کند و بدین منظور استقرار موشک های کروز و مین های دریایی ضروری است.

در حالی که بسیاری از جزییات طرح های نظامی تایوان طبقه بندی شده است، راتنر گفت که ایالات متحده با کار بر روی مفاهیم و دکترین های دفاعی، رویکرد فعال تری در حمایت از تلاش های دفاعی تایوان در پیش گرفته است.

راتنر روز چهارشنبه در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا گفت: بدون تردید، تقویت دفاع مشروع تایوان یک کار فوری و یک ویژگی اساسی بازدارندگی است.

بنابراین لازم است که توسعه قابلیت های نامتقارن برای دفاع مستقل تایوان که معتبر، انعطاف پذیر، متحرک، توزیع شده و مقرون به صرفه باشد، در اولویت قرار داده شود.

راتنر درباره پدافندهای نامتقارن مورد نظر برای تایوان به موشک های کروز دفاعی، پدافند هوایی کوتاه و میان برد، مین های دفاعی دریایی و قابلیت های فرماندهی، کنترل، اطلاعاتی و شناسایی پیشرفته اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایوان برای بازدارندگی در مقابل چین به توسعه دفاعی نیاز دارد

تایوان برای بازدارندگی در مقابل چین به توسعه دفاعی نیاز دارد