مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 00:452021-12-08سياسي

به یک شهردار تمام وقت نیازمندیم!


14 مردادماه شورای ششم آغاز به کار کرده و امروز پس از گذشت بیش از چهارماه شهر زنجان بدون شهردار است و قرار است شهردار از بین 6 گزینه باقی مانده به زودی انتخاب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پس از روی کار آمدن شورای اسلامی دوره ششم، منصور سطانی محمدی به عنوان سرپرست شهرداری زنجان انتخاب شد.

 پس از آن فراخوانی درباره انتخاب شهردار منتشر شد که بر اساس آن علاقه مندان و کسانی که توانایی شهردار شدن را در خود می دیدند، رزومه خود را به شورا ارائه کردند.

با پایان مهلت فراخوان و بررسی گزینه های مختلف در شهریورماه عباس راشاد با 5 رای از مجموع 9 رای اعضای شورا، به عنوان گزینه شهرداری زنجان به وزارت کشور معرفی شد، اما به گفته رییس شورا به دلیل مشکل سنوات خدمتی مورد تایید قرار نگرفت! اعضای شورای اسلامی زنجان طی جلسه رسمی غیر علنی با 5 رای از 7 عضو حاضر، با اکثریت آرا بر رای خود در خصوص انتخاب شهردار اصرار کردند و برای تعیین تکلیف گزینه شهرداری زنجان منتظر اعلام رأی هیات حل اختلاف ماندند اما با تشکیل جلسه در شورای حل اختلاف رایی صادر نشده و عباس راشاد هم انصراف داد.

پس از این اتفاق قرار شد شورای شهر از بین 6 گزینه عباس قنبری، سعید رفیعی، محمد صحبتلو، حسن عیوض زاده، محمد جواد سروش مهر و منصور سلطانی محمدی یک نفر را به عنوان شهردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به یک شهردار تمام وقت نیازمندیم!

به یک شهردار تمام وقت نیازمندیم!