مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 23:252021-12-08پزشكي

برگزاری کنفرانس فناوری های پیشرفته حوزه سلامت در کیش


با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و شریف، اولین کنفرانس بین المللی فناوری های پیشرفته در حوزه سلامت و کاربرد هوش مصنوعی در پزشکی در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

- کنفرانس بین المللی فناوری های پیشرفته در حوزه سلامت و کاربرد هوش مصنوعی در پزشکی، طی روزهای هفتم و هشتم دی توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز با همکاری دانشگاه صنعتی شریف در دو بخش فن بازار و کنفرانس در کیش برگزار خواهد شد و طی آن به اهمیت کاربرد هوش مصنوعی در حوزه سلامت پرداخته خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محورهای این همایش که مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت در زمینه های کاربردهای بیوانفورماتیک در فناوری سلامت، کاربرد اینترنت اشیاء در فناوری سلامت، کاربرد هوش مصنوعی در علوم اعصاب، مدیریت کلان داده ها در فناوری سلامت، مسائل اخلاقی و حقوقی در استفاده از فناوری هوش مصنوعی در پزشکی، پردازش سیگنال و تصاویر پزشکی خواهد بود.

هوش مصنوعی (AI) در واقع کار بست الگوریتم های پیشرفته ای است که به شبیه سازی رفتارهای خاص و هوشمندانه ی انسان مانند منطق، استدلال و تصمیم گیری می پردازد.

در اکثر نوشته ها و مقالات از هوش ماشینی به عنوان دانش شناخت و طراحی عامل های هوشمند یاد می شود و این تکنولوژی آمده است تا زندگی بشر را آسان تر و بهتر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنفرانس فناوری های پیشرفته حوزه سلامت در کیش

برگزاری کنفرانس فناوری های پیشرفته حوزه سلامت در کیش