مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 19:102021-12-08سياسي

مراسم تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز برگزارشد


بیست ودومین دوره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز برگزار و سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به عنوان منتخب تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه تبریز، اعضای هیئت رییسه دانشگاه، تعدادی از مدیران و پژوهشگران و فناوران برگزیده دانشگاه تبریز به صورت حضوری و همچنین شرکت سایر اعضای هیأت علمی این دانشگاه به صورت مجازی، در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد.

در این آیین با اهدای لوحی از سوی صفر نصراله زاده رییس دانشگاه تبریز به اکبر فتحی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی از وی به عنوان منتخب بیست و دومین دوره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز و مدیر برتر و نمونه حامی پژوهش و فناوری در سال 1400 و همکار شایسته دانشگاه تبریز در تکمیل دانش و تولید ملی تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است در این مراسم از 47 نفر پژوهشگر برتر دانشگاه تبریز در هفت بخش شامل حامیان برتر پژوهش، اساتید برتر حوزه مدیریت همکاری های بین المللی، نشریه برتر، پژوهشگران برتر، فناوران برتر، لیست یک درصد دانشمندان پر استناد برتر جهان و شرکت دانش بنیان با اهدا لوح تقدیر قدردانی بعمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز برگزارشد

مراسم تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز برگزارشد