مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 19:102021-12-08ورزشي

جرم ما بوشهری بودن است/ مسؤولان نسبت به شاهین بی تفاوت هستند


مسؤولان نسبت به مشکلات تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر بی تفاوت هستند و شاید دلیل آن بوشهری بودن ما باشد که با مشکلات تیم کنار آمده ایم.

- مهدی قنبری پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل مس شهر بابک در خصوص مشکلات این روزهای داشتیم و همین امر باعث شده از مسائل تیم غافل باشند.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در خصوص خبرهای منتشر شده در خصوص اعتصاب بازیکنان در هفته اخیر هم عنوان کرد: برخی اتفاقات مطالبه به حق است که وقتی بازیکن غیر بومی جذب می کنیم باید مسائلی مثل خوابگاه هم فراهم شود که متأسفانه باشگاه به تعهدات خود عمل نکرده است.

وی با انتقاد از مشکلات مدیریتی باشگاه عنوان کرد: تا اینجای فصل تمرینات منظمی نداشتیم ولی به لحاظ فنی نمایش خوبی مقابل حریفان داشتیم و حتی می توانستیم پیروز میدان هم باشیم ولی همین مشکلات مدیریتی باعث شد بازیکنان به لحاظ روحی و روانی تمرکز لازم نداشته باشند.

قنبری در خصوص بودجه پنج میلیاردی استانداری بوشهر هم اظهار کرد: با توجه به تغییرات مدیریتی هنوز مجوز برداشت این مبلغ فراهم نشده و در خصوص انتخاب مدیرعامل نیز هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است.

وی در خصوص تساوی بدون گل امروز تیمش نیز مقابل مس شهر بابک گفت: چند بازی است که فرصت گلزنی به حریف نمی دهیم و در بازی امروز نیز مس یک فرصت گلزنی داشت که بر اثر اشتباه داور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرم ما بوشهری بودن است/ مسؤولان نسبت به شاهین بی تفاوت هستند

جرم ما بوشهری بودن است/ مسؤولان نسبت به شاهین بی تفاوت هستند